Centrum Medyczne „Żelazna” mieści się w Warszawie przy ul. Żelaznej 90

Wejście do Szpitala znajduje się przy ulicy Żelaznej 90

To jest wejście do Izby Przyjęć

To jest wejście do Szpitala

Szpital Specjalistyczny św. Zofii zajmuje się:

  • leczeniem kobiet w ciąży
  • porodami
  • opieką nad mamami i dziećmi po porodzie
  • leczeniem dzieci po urodzeniu
  • operacjami ginekologicznymi

Podajemy znieczulenie podczas porodu.

Mamy 7 sal do porodu z łazienkami.

Mama z dzieckiem po porodzie jest w sali 2-3 osobowej z łazienką.

Na sali są kosmetyki dla dziecka.

Mamy pokój dla mam, które karmią piersią.

Mamy psychologa w Szpitalu.

Mamy szkołę rodzenia – uczymy o porodzie. Uczymy jak kąpać i przewijać dziecko. Uczymy jak karmić piersią.

Mamy ćwiczenia dla mam po porodzie.

Uczymy pierwszej pomocy u dziecka

Przychodnia św. Zofii jest za budynkiem Szpitala. Tu przyjmujemy dorosłych.

Drugi budynek Przychodni jest na ul. Nowolipie 25. Tu przyjmujemy dzieci.

W Przychodni św. Zofii mamy lekarzy

  • ginekologów i położników – prowadzą ciążę, leczą kobiety
  • pediatrów – leczą dzieci
  • rehabilitantów – dla dzieci i dla dorosłych

Robimy badania usg – możemy na ekranie oglądać dziecko w brzuchu mamy.

Pobieramy krew na różne badania. Można u nas zbadać mocz.

Mamy kontrakt z Narodowym Funduszem Zdrowia.

Za niektóre wizyty trzeba zapłacić.

Mamy Pełnomocnika ds. Praw Pacjenta - zajmuje się skargami i opiniami.

Jest od poniedziałku do piątku od godziny 8 do 15.

Można napisać emaila na adres m.matysiak@szpitalzelazna.pl albo zadzwonić 22 25 59 808

Nasz adres:

Centrum Medyczne „Żelazna” sp. z o.o. ul. Żelazna 90, 01-004 Warszawa

Adres poczty elektronicznej szpital@szpitalzelazna.pl

Telefon do nas to 22 25 59 800