W naszym Szpitalu funkcjonuje Zespół ds. Rozwiązywania Zagadnień Etycznych.
Do jego zadań należy w szczególności:
1. Doradztwo i konsultacje przy rozwiązywaniu problemów natury etycznej związanych z postępowaniem w sprawach dotyczących Pacjentów
2. Promowanie pożądanych postaw etycznych i zapobieganie niewłaściwemu postępowaniu.
Tryb zgłaszania wniosków do Zespołu:
- Zgłoszenie drogą elektroniczną na adres e-mail: problemyetyczne@szpitalzelazna.pl
- Zgłoszenie pisemne do Sekretariatu Centrum Medycznego „Żelazna” w zaklejonej kopercie zaadresowanej do Zespołu ds. Rozwiązywania Zagadnień Etycznych
- imię i nazwisko osoby zgłaszającej wniosek,
- telefon kontaktowy,
- adres korespondencyjny/kontaktowy wnioskodawcy (tradycyjny lub mailowy w zależności od wyboru wnioskodawcy)
- opis problemu
1. Zgłaszanie wniosków i problemów do Zespołu może odbywać się przez:
2. Zgłoszenie powinno zawierać:
3. Zgłoszenia anonimowe lub wnioski nie spełniające powyższych warunków nie będą rozpatrywane.