Dla firm


Centrum Medyczne „Żelazna” jest otwarte na propozycje współpracy w zakresie ochrony zdrowia, a także szeroko pojętego marketingu i promocji.

Naszym klientom oferujemy m.in. opiekę medyczną z zakresu położnictwa, ginekologii i neonatologii, zarówno w trybie leczenia szpitalnego, jak i ambulatoryjnym. Oferujemy również szeroki pakiet badań diagnostycznych.

Zapraszamy do współpracy firmy ubezpieczeniowe, szpitale, placówki medyczne oraz indywidualne praktyki lekarskie, a także firmy oferujące usługi i produkty komplementarne względem działalności Centrum.

ZASADY WSPÓŁPRACY Z PARTNERAMI BIZNESOWYMI

zatwierdzone przez Zarząd spółki 29 października 2018

1Nasze wartości
Wartości, którymi kieruje się Centrum Medyczne „Żelazna” sp. z o.o. we współpracy z partnerami biznesowymi to uczciwość, szacunek, odpowiedzialność, przejrzystość oraz partnerstwo w relacjach.
Powyższe wartości oraz opisane w niniejszym dokumencie zasady stanowią podstawę codziennej współpracy z naszymi partnerami biznesowymi oraz definiują wymagania CMŻ wobec firm współpracujących ze Spółką.
Oczekujemy poszanowania tych wartości oraz wdrożenia i przestrzegania w ramach prowadzonej działalności standardów etycznych co najmniej w zakresie określonym w niniejszym dokumencie.

Zero tolerancji dla korupcji
Relacje CMŻ z współpracującymi firmami są oparte na uczciwości i transparentności działania.
Pracownicy firm współpracujących z CMŻ nie mogą być zaangażowani w korupcję, łapownictwo oraz inne zachowania niezgodne z obowiązującym prawem. Nie mogą bezpośrednio lub pośrednio oferować ani przyjmować jakichkolwiek nienależnych korzyści lub ich obietnicy, w tym korzyści materialnych i niematerialnych (w sposób bezpośredni lub pośredni), w zamian za określone działanie lub zaniechanie oraz nadużywać swojej funkcji / pozycji zawodowej do osiągania niezgodnych z prawem korzyści.
Firmy współpracujące zobowiązane są do podejmowania działań zapobiegających korupcji. W związku z tym oczekujemy wdrożenia skutecznych środków nadzoru w tym zakresie oraz zachęcamy do szkolenia pracowników firm współpracujących w zakresie przestrzegania standardów etyki postępowania i przepisów prawnych w zakresie przeciwdziałania korupcji.
W przypadku wystąpienia, w czasie trwającej współpracy udowodnionego zdarzenia o charakterze korupcyjnym, zgodnie z zapisami w umowach CMŻ kończy współpracę w trybie natychmiastowym. Dopuszcza się możliwość wdrożenia odpowiednich działań naprawczych / korygujących w terminie 30 dni od wystąpienia zdarzenia korupcyjnego, jeśli firma współpracująca wykazuję wolę usunięcia naruszenia. W takim przypadku firma zobowiązana jest do natychmiastowego podjęcia działań wyjaśniających w przypadku powzięcia informacji lub podejrzenia nieprzestrzegania ustalonych zasad.

Uczciwa konkurencja i współpraca:
Partnerzy biznesowi w swojej działalności przestrzegają przepisów prawa. We współpracy z CMŻ deklarują zobowiązanie do realizowania postanowień umownych z uwzględnieniem zasad uczciwej współpracy pomiędzy Stronami, z poszanowaniem zasad etyki obowiązujących w Centrum Medycznym „Żelazna” sp. z o.o. oraz bezwzględnie obowiązujących przepisów prawa.

Dokumentacja wytworzona w ramach współpracy z Partnerami Biznesowymi (faktury, rachunki, umowy i in.) będzie sporządzana uczciwie i zgodnie ze stanem faktycznym, w ustalonych przez CMŻ i Partnerów terminach, przy uwzględnieniu obowiązujących przepisów prawa i procedur wewnętrznych.
2Upominki biznesowe
W związku ze współpracą z Partnerami Biznesowymi dopuszczalne jest przyjmowanie oraz wręczanie upominków biznesowych, o ile jest to zgodne z prawem i poniższymi zasadami:
  • Od przedstawicieli podmiotów działających w branży medycznej dozwolone jest przyjęcie / wręczenie upominku na zasadach określonych przepisami prawa, o ile jest to przedmiot o wartości rynkowej nieprzekraczającej 100 zł brutto, związany z praktyką medyczną lub farmaceutyczną, opatrzony znakiem reklamującym daną firmę lub produkt leczniczy
  • Od pozostałych współpracujących firm dopuszczalne jest przyjęcie / wręczenie upominków o wartości symbolicznej, których wartość rynkowa nie przekracza 200 zł brutto, a które stanowią produkty promocyjne – m.in. kalendarze, kubki, pendrive, wręczane w celu wytworzenia wizerunku i przedstawienia marki.

Przyjęcie lub wręczenie upominku biznesowego nie może mieć wpływu na realizowanie zadań lub podejmowanie decyzji służbowych. Powinny być przekazywane na zasadzie wzajemności.
3Konflikt interesów
Partnerzy Biznesowi zobowiązani są do unikania konfliktu interesów, mogących wpływać na obniżenie wiarygodności oraz zaufania ze strony CMŻ.
4Darowizny
Przekazywanie darowizn odbywa się dobrowolnie, zgodnie z prawem, bez oczekiwania nienależnych korzyści.
5Szczegółowe Zasady Współpracy z firmami oferującymi produkty i materiały informacyjne dla pacjentów Centrum Medycznego „Żelazna” sp. z o.o.
Produkty
1. Firma ubiegająca się o współpracę z CMŻ przedstawia produkt, jego charakterystykę, skład i dokumenty dopuszczające do stosowania na terenie Polski, a także wszelkie opinie niezależnych podmiotów oceniających produkt.
2. Produkty oceniane są przez osoby merytorycznie odpowiedzialne za dany obszar. Następnie rzetelność firmy weryfikowana jest poprzez sprawdzenie opinii zamieszczonych w Internecie.
3. Zasady rozliczenia się za przekazywanie produktów przez CMŻ ustalane są indywidualnie.
4. Firmy mogą wprowadzać do umów o współpracy zapisy o wyłączności stosowania danego produktu na terenie CMŻ (m.in. w celu zapewnienia monitorowania ewentualnych zdarzeń niepożądanych, np. uczuleń, itp.).
5. Firma nie może oczekiwać od pracowników spółki rekomendowania pacjentom produktu wyłącznie danej marki. W zaleceniach skierowanych do pacjentów personel medyczny powinien kierować się najnowszą wiedzą medyczną oraz indywidualnymi wskazaniami medycznymi dla danego pacjenta, a nie nazwą handlową produktu.

Ulotki/materiały informacyjne/plakaty
1. Firma jest zobowiązana do dostarczenia ulotek i materiałów informacyjnych do akceptacji Pełnomocnikowi ds. PR (na adres e-mail: szpital@szpitalzelazna.pl).
Polega ona na sprawdzeniu zawartości merytorycznej przekazywanych przez firmę materiałów.
2. Po dokonaniu akceptacji materiałów Centrum umożliwi ich udostępnienie pacjentom w miejscach określonych w cenniku udostępniania materiałów informacyjnych na terenie Centrum Medycznego „Żelazna” sp. z o.o. (cennik dostępny w sekretariacie Spółki).
3. Centrum Medyczne „Żelazna” przestrzega 10 kroków do udanego karmienia piersią WHO oraz Kodeksu Marketingu Produktów Zastępujących Mleko Kobiece. Dlatego materiały, o których mowa w pkt. 1, nie mogą zawierać informacji o smoczkach, smoczko-gryzaczkach, produktach zastępujących mleko kobiece oraz innych artykułach i produktach, które mogą zaburzać proces karmienia piersią.
4. Dopuszcza się w ograniczonym zakresie i za odrębną opłatą przekazywanie pacjentkom w paczce wypisowej ulotek firm oraz kuponów rabatowych. Ograniczenie to ma zapewnić przejrzystość paczki - nie zapełnianie jej zbędnymi dla pacjentek materiałami.
5. Pierwszeństwo w zakresie umieszczania ulotek w paczkach ma CMŻ.
6. W CMŻ nie ma możliwości wywieszania plakatów/posterów/bannerów/roll-upów i innych materiałów firm zewnętrznych. Wyjątek mogą stanowić firmy współpracujące z CMŻ na zasadzie przekazywania produktów (każdorazowo zasady ustalane są z Pełnomocnikiem ds. PR).

  CMŻ nie wyraża zgody na przekazywanie pacjentom:
  • suplementów diety i innych środków do spożycia doustnego. Dopuszcza się możliwość przekazywania w formie darowizny do apteki szpitalnej preparatów zawartych w receptariuszu, po wcześniejszej rekomendacji Zespołu ds. farmakoterapii.
  • produktów zaburzających naturalne karmienie - smoczków, smoczko-gryzaczków, produktów zastępujących mleko kobiece oraz innych artykułów i produktów, które mogą zaburzać proces karmienia piersią.
  • produktów, które nie posiadają stosownych dokumentów potwierdzających dopuszczenie do stosowania, wymaganych prawem atestów i zezwoleń, pozwalających na ich używanie przez pacjentki.

Nie ma możliwości:
  • odwiedzania pacjentów na terenie CMŻ przez przedstawicieli firm zewnętrznych
  • przeprowadzania przez firmy zewnętrzne ankiet marketingowych z pacjentami
  • dostarczania pacjentom i dołączania do przekazywanych pacjentom produktów ankiet lub kuponów zawierających możliwość przekazania danych osobowych pacjenta firmie zewnętrznej.

6Zasady reklamy produktów leczniczych i sprzętów
  • Spotkania przedstawicieli handlowych firm farmaceutycznych i medycznych lub innych osób reklamujących produkty lecznicze, wyroby medyczne, suplementy diety itp. z pracownikami medycznymi CMŻ mogą odbywać się po uprzednim uzyskaniu zgody Prezesa lub Członka Zarządu CMŻ,
  • Zgoda na spotkanie udzielana jest na piśmie na wniosek przedstawiciela handlowego, złożony w sekretariacie CMŻ lub w formie mailowej pod adres: szpital@szpitalzelazna.pl, a przedstawiciel handlowy po rozpatrzeniu wniosku jest informowany o proponowanym terminie prezentacji
    wzór wniosku - link
  • Spotkania mogą mieć charakter wyłącznie grupowy i obejmować personel jednej lub kilku komórek organizacyjnych CMZ,
  • Po uzyskaniu zgody na spotkanie i uzgodnieniu terminu, przedstawiciel handlowy przeprowadza krótką szkoleniową prezentację,
  • Obowiązuje bezwzględny zakaz przekazywania próbek produktów farmaceutycznych.

7Zasady przekazywanie sprzętu / urządzeń medycznych oraz innych produktów do testowania
  • Testowanie sprzętów / urządzeń medycznych oraz innych produktów na terenie CMŻ może odbywać się wyłącznie po uprzednim uzyskaniu zgody Prezesa lub Członka Zarządu CMŻ,
  • Zgoda na testowanie udzielana jest na piśmie na wniosek przedstawiciela handlowego, złożony w sekretariacie CMŻ lub w formie mailowej pod adres: szpital@szpitalzelazna.pl,
    wzór wniosku - link
  • Termin dostawy sprzętu / innych produktów oraz okres testowania przedstawiciel handlowy uzgadnia z kierownikiem komórki organizacyjnej
  • produkty przekazywane do testowania udostępniane są przez daną firmę wraz z protokołem przekazania.
    wzór wniosku - link

Oferta medyczna dla firm
i ubezpieczycieli medycznych

OGMTMR1

Eventy
i szkolenia

testowa nazwa pliku

Oferta dla banków
krwi pępowinowej

drew-hays-28855www

Akredytacja
szkół rodzenia

surgery-1662204www

Centralna
Sterylizatornia