Ta strona korzysta z ciasteczek aby świadczyć usługi na najwyższym poziomie. Więcej informacji dotyczących plików cookie możesz znaleźć na stronie polityka prywatności.
Co wiesz o nadciśnieniu tętniczym w ciąży? Część III
dr Agnieszka Łojek-Ozga, położnik-ginekolog
Artykuł "Co wiesz o nadciśnieniu tętniczym w ciąży?" jest częścią kampanii #preeklampsjaBEZtajemnic przygotowanej przez Szpital św. Zofii. Jej celem jest przybliżenie przyszłym mamom tematu nadciśnienia ciążowego, a także edukowanie o tej groźnej chorobie. Co ja, jako mama mogę zrobić dla siebie, żeby zminimalizować zagrożenie, jakie są czynniki ryzyka, na co zwracać uwagę i jakie objawy sa niepokojące?
Dlaczego? Chcemy uświadomić kobietom, zarówno tym, które planują ciążę i tym, które już w niej są, czym jest preeklampsja. Oswoić je nie tylko z samą nazwą choroby, ale przede wszystkim z niebezpieczeństwami, jakie ze sobą niesie.
W ramach akcji #preeklampsjaBEZtajemnic, przygotowaliśmy dla Was więcej edukacyjnych wpisów o preeklampsji:
W szpitalu św. Zofi proadzimy program PE37, którego zadaniem jest identyfikacja kobiet zagrożonych preeklampsją.
Dlaczego ważne jest, aby zapobiegać stanom przedrzucawkowym o późnym początku? Stan przedrzucawkowy o późnym początku to powikłanie, które może pojawić się pod koniec ciąży i mieć konsekwencje dla zdrowia matki i dziecka. Większość przypadków pojawia się u kobiet bez żadnego czynnika ryzyka, co sprawia, że trudno jest je w porę wykryć i podjąć niezbędne kroki w celu ochrony zdrowia matki i dziecka. Dzięki badaniu PE37 ocenimy, czy za pomocą prostego badania krwi pod koniec ciąży można wykryć stan przedrzucawkowy o późnym początku, a tym samym zmniejszyć ryzyko dla zdrowia matki i negatywny wpływ na noworodka.
Więcej informacji i zapisy na: http://szpital.szpitalzelazna.pl/pe37/.
Zapraszamy!
Ta strona korzysta z ciasteczek aby świadczyć usługi na najwyższym poziomie. Więcej informacji dotyczących plików cookie możesz znaleźć na stronie polityka prywatności.
Ciasteczka obowiązkowe wymagane są do prawidłowego działania strony.
W celu pokazywania reklam zgodnych z zainteresowaniami użytkownika na portalu Facebook (remarketing).